lördag 20 augusti 2011

PIM sala bim....

jo, det är rätt stavat. Jag går en PIM kurs - Praktisk It och Medieteknik. Det är en kurs för att öka sin kompetens inom just it och medieteknik. Just nu håller jag på med examinationsuppgiften. Det skulle jag ha gjort i våras, men det blev inte då och vi fick lite respit-tid och på torsdag är det dags att redovisa för examinatorn. Jag ska göra en presentation med bild, ljud (musik och tal) och just nu vet jag inte hur jag ska få i hop den. Egentligen ska jag göra en visionär presentation med min personal som målgrupp. Men jag har inte tillräckligt med underlag för det, så jag har besätmt mig för att göra en presentation av min lilla tur över vidden mellan Flöyen och Ulriken, två av Bergens sju berg. Jag gick denna tur tillsammans med min systerdotter den 23 juli, dagen efter Utöya.

Jag ger mig nu in i skapandets värld för några timmar!
Wish me luck!